Thursday, June 12, 2008

Study Break - Snap Time!

Snap Time!.. Dah sejengkal masa aku ukur, dah sehasta ilmu aku kaut. Tiba masanya untuk aku take a break and snap... Ni la meja aku study.. Belakang tu cermin, kalau terasa nak berangan, gi kat cermin melalak sorang2. Macam orang gila, tapi tak gila.. gila jugak..

Hidup aku dengan Finite Element, Geomechanics, Wellbore Stability, C++... Balik-balik tang tuh jugak. Sampai 3 tahun? 3 tahun lah, janji ilmu masuk kepala, duit masuk poket...

Duit Duit di mana kau duit, hutang ku membukit...
Ilmu Ilmu, di mana kau ilmu, otakku dah sebu...

Hahaha ngarut tul aku malam nih.. Kalau ada org kat sebelah aku, dah lama aku suh dia pelempang sikit pipi aku yang gebu nih kasik sedar dari lamunan aku...

Ni lah dia bestnya blog nih, kalau boring at least otak boleh berjalan lagi (walaupun mengarut).. Aku selalu ckp kat Aji (member baik aku kat sini), baik hang start buat blog, sonok. Dia ckp apa: Blog utk orang yang tak de keje.. Aduhhhh hang tak rasa lagi betapa bestnya buat blog nih... Daripada hang duk surf internet bende2 tak pekdah, baik buat blog nih..

To all my blog friends, tag me as you like. I am free to do things at this moment.

9 comments:

padli said...

u'r funny...aku plak...ari2 blaja pasal penyakit ngan ubat dia...dah 3 thn stengah...ade lagi setahun stengah...lagi sengal...ahahahaha...hurm jeles aku tgk ko ade camera...balik cuti sem nih aku nak gi beli satu la...pasnih aku pon bleh snap snap gak :P

Padil said...

snap jgn x snap... Ckp pasal snap2 nih teringat pulak kat card-game masa kecik2 dulu.. SNAP!!!.. yang kita kena ckp snap bila dua kad sama di layangkan.. miss the ole days

padli said...

omg!!that is so true...main sampai merah2 tangan ngan jerit2 sekuat ati...other card games yg aku suke...happy family ngan card yg ade nenek kebayan tuh....yg kene pair2 kan tuh...lupe dah nama dia...

Padil said...

old maid

Anonymous said...

whatever....

Anonymous said...

ishh..apa ni main2 daun terup nih?? HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

Padil said...

hahahaha... alaaa sekali sekala main terup best.. dari main solitaire kat komputer tuh

Anonymous said...

Solitaire tu abah aku rajin main..dia main Spider Solitaire..tak jemu jemu ok...pening tgk dia ngadap lap top tuh..hehehehehe.....

Anonymous said...

? :)